Tuesday, May 24, 2011

Pehimpunan Unit Amal Kawasan Parit Buntar


22 Mei, Parit Buntar : Unit Amal Dewan Pemuda PAS Kawasan Parit Buntar hari ini mengadakan mesyuarat khas yang melibatkan seluruh keanggotaannya di setiap cawangan. Mesyuarat khas Unit Amal tersebut berlangsung di Markaz Tarbiah Titi Serong turut dihadiri oleh YDP PAS Kawasan Parit Buntar, Tuan Haji Harun Hashim serta TYDP Saudara Bahrin.

Mesyuarat khas ini adalah bertujuan menghimpunkan seluruh anggota Unit Amal yang berada di cawangan untuk mengadakan pemilihan baru bagi jawatankuasa Unit Amal Parit Buntar bagi sesi 2011/ 2013. Perlantikan ini melibatkan Timbalan Pengerusi Unit Amal, Setiausaha dan beberapa Kor yang difikirkan perlu dalam gerak kerja Unit Amal.

Dalam pada itu mantan Ketua Pemuda PAS Parit Buntar Saudara Khairulzami dilantik sebagai penasihat Unit Amal kawasan bagi mengukuhkan lagi aktiviti pada masa-masa kan datang. Dalam ucapan beliau, beliau mengingatkan bahawa tugas dan tanggungjwab setiap Unit Amal adalah sangat penting dalam menjayakan sesuatu program, antaranya ialah melibatkan keselamatan.

Menurut beliau lagi Unit Amal perlu mengorak langkah lebih luas agar diminati oleh anak-anak muda di cawangan-cawangan. “Kita memerlukan Unit Amal menarik lebih ramai anak muda di cawangan agar menyertai Unit Amal dengan pelbagai aktiviti, antaranya mendaki bukit, rehlah, aktiviti lasak dan sebagainya” Khairulzami.

Sebelum itu Yang Dipertua PAS Kawasan Parit Buntar mengingatkan anggota Unit Amal, dalam apa jua kerja yang dilakukan maka solat jaganlah dilupai untuk di tunaikan sebagai kewajipan. Kerana solat merupakan tunjang kepada Islam dan perlu dilakukan dalam apa jua keadaan. Majlis berkahir dengan sedikit jamuan yang disediakan.



1 comment:


  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI



    ReplyDelete