Thursday, November 24, 2011

Pemuda Parit Buntar Hantar 1,000 Pemuda HEMPAP

Parit Buntar - Dewan Pemuda PAS Parit Buntar bersedia menghantar 1,000 pemuda ke Himpunan Pemuda PAS Perak (HEMPAP) yang dijadualkan berlangsung pada 27 November ini di Dataran Purnama, Kampung Kedah di sini. Menurut Timbalan Ketua Pemuda PAS Parit Buntar, Hairul Nizam Ishak, pimpinan pemuda diperingkat kawasan telah turun padang ke cawangan-cawangan memberikan taklimat menemui seluruh jentera pilihanraya pemuda untuk hadir ke program yang bakal menghimpunkan 10,000 pemuda dari seluruh negeri Perak.

Objektif program ini diadakan adalah untuk menghimpunkan seramai mungkin petugas pilihanraya pemuda PAS yang akan digembeling peranan mereka untuk menghadapi Pilihanraya Umum 13 (PRU13) tidak lama lagi. Antara lainnya ia bertujuan menyemarakkan semangat motivasi para pemuda melalui ucapan amanat yang bakal disampaikan oleh pimpinan pemuda PAS diperingkat negeri dan juga nasional. Semua pemuda dan hadirin diminta memakai baju kuning bagi menyemarakkan gelombang kuning sebagai tanda kekuatan pemuda PAS di negeri Perak.

Program tersebut akan dimulakan jam 9.00 pagi. Pelbagai aktiviti dan acara telah diatur seperti ucapan pimpinan seperti Ketua Pemuda PAS Malaysia Ustaz Nasruddin Hasan, Timbalannya Ustaz Nik Abduh Nik Aziz, Dato' Seri Mohd Nizar Jamaluddin, Ustaz Idris Ahmad, Pesuruhjaya PAS Perak, Ustaz Abu Bakar Husain dan ramai lagi bakal berucap memberikan amanat kepada ribuan pemuda pada hari tersebut.

Dalam program ini juga adalah pelancaran Amal Riders Club (ARC) negeri Perak yang menampilkan bekas jaguh motosikal seperti Wazi Abdul Hamid dan Yaser Said, gerai jualan, derma darah, jamuan tengahari dan banyak lagi acara yang disediakan.

Selaku tuan rumah kita akan sedaya upaya menyediakan prasarana terbaik bagi melicinkan perjalanan program. Justeru kami mengucapkan selamat datang ke seluruh tetamu yang hadir ke program ini. Untuk makluman umum program peringkat tempatan juga akan diadakan iaitu sehari lebih awal pada 26 November dimulakan kuliah maghrib oleh Timbalan Ketua Pemuda PAS Malaysia, Ustaz Nik Abduh Nik Aziz di Surau Mujahideen, Kampung Kedah, manakala jam 9.00 malam akan diadakan Pidato Pentas Pemuda yang menampilkan Ustaz Nasrudin Hasan, Ustaz Nik Abduh Nik Aziz, Dr Raja Ahmad Al-Hiss, Mohd Sani Hamzan dan Ahli Parlimen Parit Buntar, Dr Mujahid Yusof Rawa.

Manakala 27 November selepas program HEMPAP pada pagi itu, Dewan Muslimat PAS Parit Buntar akan melancarkan Jentera Pilihanraya Muslimat PAS Parit Buntar pada jam 3.00 petang dan acara penutup diisi dengan program ceramah oleh Ustaz Idris Ahmad dan Ustaz Sidek Noor pada jam 9.00 malam.

Justeru kita mengalu-alukan seluruh pemuda dan penyokong PAS agar dapat hadir ke program ini. Kita berharap himpunan ini akan dapat menyuntik semangat para petugas bagi menawan kembali negeri Perak dalam PRU13yang dirampas secara zalim oleh UMNO/BN.

Peta ke lokasi himpunan boleh rujuk di sini


2 comments:


  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI



    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete