Friday, October 8, 2010

Adam Lambert : DPPKPB Membantah Konsert Liar


Parit Buntar, 8 Okt: Berhubung dengan konsert 'Adam Lambert' Dewan Pemuda PAS Parit Buntar (DPPKPB) membantah sekeras-kerasnya penganjuran konsert yang dijadualkan pada 14 Oktober depan atas keizinan kerajaan.

Sehubungan dengan itu DPPKPB melalui Ketua Penerangan Pemuda PAS Parit Buntar, Hairul Nizam menyatakan bantahan sekeras-keransya kebenaran membawa masuk artis yang tidak bermoral seperti Adam Lambert ini. "Rakyat umum mengetahui sipakah 'Adam Lambert' sebenarnya, yang membudayakan sifat gay dalam persembahannya di dalam konsert. Oleh itu Pemuda PAS Parit Buntar membantah keizinan membenarkan Adam Lambert membuat konsert di Malaysia" Hairul Nizam.

Budaya liar ini adalah agenda barat untuk merosakan anak muda Islam yang kini semakin jauh dengan kehidupan sebenar sebagai seorang muslim yang sejati. Dewan Pemuda PAS juga meneyelar tindakan kerajaan yang secara mudah memberi keizianan kepada artis seperti ini.

"Kita hairan dalam kekalutan anak muda Islam dengan pelbagai masalah sosial kini, tetapi kerajaan masih boleh membenarkan artis yang bertentangan etika moral memasuki Malaysia untuk membuat persembahan. Kita menyelar tindakan pihak berwajib yang membenarkan kehadiran 'Adam Lambert' ke negara Malaysia dan mendesak agar dibatalkan penganjuran konsert tersebut pada 14 oktober ini. Kita yakin rakyat juga menyokong bantahan ini kerana tiada faedah yang dapat di terapkan kepada generasi anak muda dengan kehadiran artis seperti ini". menurut beliau lagi.




Aksi Adam Lambert


simbol tangan melambangkan satu ajaran syaitan


Inilah dia konsert Adam Lambert

No comments:

Post a Comment