Monday, February 21, 2011

Himpunan 30 Ribu Pemuda


Pemuda PAS Parit Buntar telah menghantar 100 orang pemuda bagi menghadiri Himpunan 30,000 Pemuda PAS yang dianjurkan oleh Pemuda PAS Pusat yang bertempat di Kompleks PAS Kedah, Simpang Empat Alor Setar. Sebanyak 2 buah bas dan beberapa buah kereta telah bersama-sama menuju ke destinasi tersebut.

Menurut Ketua Penerangan Pemuda PAS Parit Buntar, Hairul Nizam Ishak, rombongan daripada Pemuda PAS Parit Buntar ini dihimpunkan daripada beberapa cawangan di sini. "Mereka yang pergi ke program Himpunan 30,000 ini merupakan petugas yang akan bekerja untuk menghadapi pilihanraya tidak lama lagi. Justeru kami ingin semarakkan semangat mereka dengan hadir ke program ini" katanya lagi.

Pemuda Parit Buntar begitu bersemangat melihat puluhan ribu Pemuda PAS dari seluruh negara yang hadir. Program bermula dengan ucapan pimpinan bekas ketua pemuda pusat seperti Mohammad Sabu, Salahudin Ayub, Abu Bakar Chik dan lain-lain lagi. Program yang bermula pagi hingga petang itu turut menampilkan persembahan daripada Bob Lokman, Radhi Melissa, Pak Long dan ramai lagi.

'Insya Allah semarak kebangkitan program tersebut akan kami bawa ke Parit Buntar sebagai mempersiapkan jentera pilihanraya PAS. Selepas ini kita akan merancang akan mengadakan program yang besar di Parit Buntar bagi menghimpunkan seramai mungkin pemuda PAS di Parit Buntar. Kita sasarkan 1000 pemuda untuk sedia bertugas dengan PAS pada pilihanraya yang semakin hampir ini." katanya lagi.




















































No comments:

Post a Comment